PRZESYŁKA KURIERSKA
Naszym partnerem logistycznym jest firma kurierska DPD. Czas dostarczenia przesyłki przez kuriera - do 48 godziny od momentu nadania przez nas paczki.
Przesyłka w ciągu 24 godzin znajdzie się w najbliższym dla odbiorcy przedstawicielstwie firmy DPD. Powinna być dowieziona najpóźniej w ciągu następnych 24 godzin do odbiorcy lub można ją odebrać samodzielnie. Jeżeli konieczna jest dostawa na drugi dzień od nadania przez sklep Tola radzimy kontakt z firmą DPD w celu ustalenia godziny dostawy.
Przesyłki dostarczane są w dni robocze w godzinach 11-18 (w zależności od lokalizacji adresata). TOLA nie gwarantuje dostawy przesyłki w konkretnym przedziale godzinowym. Celem ustalenia godziny dostawy prosimy kontaktować się bezpośrednio z przedstawicielem firmy DPD. W przypadku nieobecności adresata można przesyłkę odebrać osobiście bądź zamówić drugie nieodpłatne doręczenie na adres (tylko na ten, który został podany w za
mówieniu jako adres wysyłki). Termin na odbiór przesyłki wynosi 3 dni i jego bieg rozpoczyna się od dnia następnego po awizowaniu przesyłki. Brak pozostawionego awizo nie świadczy o braku próby dostarczenia przesyłki.
Numer listu przewozowego otrzymasz w e-mailu informującym o wysłaniu paczki. Na stronie www.dpd.com.pl możesz zlokalizować swoją przesyłkę oraz znajdziesz tam numery telefonów do przedstawicielstw.
JEŚLI PRZESYŁKA NIE DOTRZE
Przesyłka nie dotarła do Ciebie mimo upłynięcia kilku dni? W tym wypadku prosimy Cię o skontaktowanie się z naszym biurem obsługi klienta, abyśmy mogli sprawdzić, gdzie przesyłka się znajduje, bądź w razie potrzeby zlecić jej poszukiwanie. W takim przypadku zawiadomimy Ciebie również, czy nastąpi ponowne zamówienie wybranego artykułu. W tym celu wyślij e-mail na adres sklepinfo@tolatm.pl bądź skontaktuj się z nami pod numerem telefonu + 48 885 245 245
Każdą przesyłkę można śledzić na stronie kuriera.
Zamówienia realizowane są od 3-7 dni roboczych.
PRZELEWEM BANKOWYM
Jeśli zdecydujesz się na płatność z góry przelewem, po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail potwierdzający zamówienie i zawierający dane dotyczące przelewu oraz numer konta Tola. Pamiętaj o wpisaniu w tytule przelewu numeru Twojego zamówienia. Pozwoli to na szybkie zidentyfikowanie Twojej płatności w naszym systemie. Po zaksięgowaniu Twojej wpłaty, bezzwłocznie wyślemy przesyłkę pod wskazany adres. Miej na uwadze, że operacje bankowe mogą potrwać co najmniej 3 dni robocze. Pamiętaj również o dokonaniu oddzielnych przelewów do każdego zamówienia oraz o podaniu numeru zamówienia w tytule przelewu każdego z nich.
PRZELEWEM ON-LINE
W naszym sklepie oferujemy płatności przelewem on-line za pośrednictwem serwisów dotPay oraz PayPal - są to szybkie i bezproblemowe formy dokonywania płatności. Jeżeli choć raz dokonywałeś zakupów w serwisie Allegro.pl na pewno dotPay jest dobrze Ci znanąformą płatności! Żeby Twoje zakupy były jeszcze prostsze, dotpay współpracuje z 24 bankami, centrami autoryzacji oraz dostawcami usług płatniczych w Polsce.
Możesz wybrać formę zapłaty, która jest dla Ciebie najwygodniejsza: e-przelew, przelew bankowy, karta płatnicza.